Pagina elevului

E copilul tău pregătit de școală din punct de vedere al imunitătii?

Aug 08

In curând, copiii incep iar anul scolar și merg la gradiniță sau la școală.

E copilul tău pregătit din punct de vedere al imunității? Iată cum il poti pregăti pentru începerea activitătilor in colectiv.

Să ne concentram pe o nutriție sănătoasă, mișcare și o cură cu Proimmunity. Pentru că Alinan Proimmunity susține imunitatea copilului pentru un început de an școlar cu multa energie.

Imunitatea copilului la început de an școlar

In cateva zile incepe scoala si suntem in febra pregatirilor pentru rechizite, uniforma si coordonarea emotiilor, dar cum ne asiguram ca al nostru copil este pregatit si din punct de vedere imunitar pentru scoala?

Sprijinind sistemul imunitar al copilului, putem să îl protejam pe tot parcursul anului.

Iata cateva sfaturi pentru un stil de viata sanatos si veți putea pregăti copiii să înfrunte cu bine un nou an școlar.

Eliminați alimentele negative - care declanșează simptome nedorite

Pentru noi toți, eliminarea alimentelor negative care declanșează simptome nedorite este esențială pentru a putea face față unei răceli înainte ca aceasta să apară.

Atunci când starea de sănătate a copilului este afectată de intoleranțe alimentare, alergii și sensibilități, corpul său nu are de multe ori puterea de a elimina boala.

În timp ce sensibilitățile și intoleranțele variază de la un copil la altul, factorii declanșatori comuni includ alimente care conțin:

Concentrați-vă pe o alimentatie bogată în vitamine, fructe și legume.

  • Aditivi
  • Conservanțîi
  • Zahăr rafinat
  • Grâu
  • Ulei parțial hidrogenat (din margarine sau cel din găsit în mâncare fast-food)

O alimentatie bogată în vitamine și nutrienți

Pe lângă eliminarea alimentelor negative, a te asigura că copilul tău are o dietă bogată în vitamine și nutrienți oferă sistemului imunitar baza esențială pentru o sănătate bună.

Acest lucru înseamnă să vă asigurați că obțin doza necesară de vitaminele, minerale, proteine ​​și grăsimi sănătoase, de care au nevoie pentru a prospera.

Vitaminele joacă un rol imens în funcția creierului. Când copilul încearcă să rămână atent și să proceseze gânduri complexe, trebuie să fie într-o stare de sănătate foarte bună. Pentru a-l ajuta să obțină vitaminele de care are nevoie, adăugați fructe și legume la fiecare masă.

Corpul copilului folosește minerale și proteine ​​din mai multe motive, inclusiv creșterea. Copiii cresc foarte mult! Vrei să te asiguri că primesc constant aceste elemente esențiale.

Grăsimea este o altă necesitate deși are o conotație negativă, fiind asociată cu obezitatea. Dar există grăsimi bune și grăsimi rele.

Grăsimea găsită în mâncarea fast-food și pizza ne face într-adevăr să fim mai obosiți și să creștem în greutate. Cu toate acestea, grăsimile sănătoase, precum cele găsite în avocado, au efectul opus. Aceste grăsimi oferă energia vitală necesară pentru a înfrunta ziua.

Joaca în murdărie expune corpul la microbi străini, ajutându-ne să construim anticorpi naturali, astfel încât să putem combate boala înainte de a se produce.

Lăsați copiii să se joace în noroi

Poate nu vă doriți asta pentru copiii voștri, dar principiul este același. Lasă-i să se joace în mizerie! Expunerea copilului la murdărie îi expune la microbii pe care îi conține. Acest lucru permite sistemului imunitar să dezvolte anticorpi, care să le consolideze sistemul imunitar.

Nu mai folosiți dezinfectante pentru mâini

Să poți petrece timp cu copiii tăi când sunt sănătoși este unul dintre cele mai mari cadouri pe care ți le poți oferi.

Într-o perioadă, toată lumea credea că aceste dezinfectante ne pot salva de multe boli. Dar, adevărul este că apa și săpunul sunt tot ce avem nevoie. Dezinfectantul de mânini face o treabă foarte bună de eliminare a microbilor, ucigându-i imediat. Din păcate, organismele noastre au nevoie de o anumită expunere la microbi pentru a le dezvolta imunitatea (de aceea joaca cu noroi este ideală pentru copii).

Concentrându-vă pe menținerea sistemului imunitar puternic, veți petrece mai puțin timp pentru a lupta împotriva simptomelor de gripă și răceală, și mai mult timp jucându-vă.

Faceți o prioritate pentru odihnă și somn

Somnul este un alt element esențial pentru sistemul imunitar. Dacă corpul se chinuie să rămână treaz, va face mai greu față luptei împotriva unei boli.

sursa

Vâzut 86 ori

Lăsați un comentariu

Asigurați-vă că introduceți toate informațiile necesare, indicate de un asterisc (*)